KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2018. március 11., vasárnap

Barna medvék, szürke farkasok

Pár napja hat éves Zsombi unokámat elvittük a veresegyházi "Maciparkba". Elsődleges célunk az ő hasznos szórakoztatása volt, de én emellett az állatok fényképezésére is készültem. 
Nem nagy kihívás fogságban tartott vadállatokat fotózni! - gondolják a megszállott természetfotósok, és igazuk van. Ők messzi tájakra utaznak azért, hogy természetes környezetükben fényképezhessék a vadon élő medvéket. (A szabad farkasokkal viszont már nem lenne egyszerű a helyzetük.)
A Medveotthonban főképpen medvék és farkasok laknak. Más állatokat, így egyebek között hiúzokat is tartanak, de kisebb kifutókban.
Az állatparkban a látogatókat védelmező dróthálós kerítés megnehezíti a fotósok dolgát. És, ha még a mesterséges tereptárgyakkal sem szeretnék a képeiket elcsúfítani, akkor felköthetik a nadrágjukat. No, én kerítés, drótháló, betonoszlopok, villanyvezetékek és etetővályúk nélküli képek készítésére tettem kísérletet a nagyjából egy órás fotós sétám alkalmával. Hogy sikerült-e a tervem? Merem remélni. Íme a képek:























6 megjegyzés:

  1. Jó hely fotózni. Klassz képek lettek!
    üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Flögi. Örülök, hogy tetszenek a képek.

      Törlés
  2. Nagyon szép képek...egy kicsit én is kirándultam velük a medvefarmra.
    köszönöm LukácsiIlona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszettek a képek és a képzeletbeli kirándulás kedves Ilona.

      Törlés
  3. Gratulálok! Jó sorozat lett!
    Üdvözlettel: Völgyi István

    VálaszTörlés